Veelgestelde vragen Ben Housing
Bekijk hier de aan ons veelgestelde vragen.
Verhuur
Alle woningen op onze site met het label nieuw zijn nog beschikbaar.
Wij brengen geen administratiekosten in rekening voor huurders.
Indien u na het goed doorlezen van de advertentietekst en het bekijken van de foto’s en video interesse in de woning, dan vragen wij u om de stappen te volgen zoals beschreven op de "Hoe werkt het" pagina.
Wij rekenen geen bemiddelingskosten.
Ja, dit is mogelijk. Wij adviseren wel een woning te bezichtigen om eventuele teleurstellingen te voorkomen. In sommige gevallen is dit niet mogelijk en dan sturen wij foto’s en een filmpje. Ben Housing vindt het belangrijk dat de huurder goed geïnformeerd wordt over de woning die aangehuurd wordt.
Door de huidige situatie rondom het COVID-19 virus zijn wij genoodzaakt het aantal bezichtigingen te minimaliseren. Dit betekend dat wij alleen met geschikte kandidaten zullen gaan bezichtigen. Om deze reden vragen wij u om de stappen te volgen zoals beschreven op de "Hoe werkt het" pagina.
Op onze website wordt per woning aangegeven met de kopjes ‘nieuw’ en ‘verhuurd onder voorbehoud’ wat de status is van de woning. Staat de woning op ‘nieuw’ dan is deze nog beschikbaar of hebben we al een bezichtiging ingepland. Staat de woning op ‘verhuurd onder voorbehoud’ dan is de woning verhuurd.
Ja, studenten maken altijd kans op onze woningen, tenzij anders staat aangegeven in de omschrijving van de desbetreffende woning.
Dit duurt maximaal een week. De verhuurder maakt de keuze, dus hierin zijn wij dan ook afhankelijk. We doen ons uiterste best om het u zo snel mogelijk te laten weten!
Dit verschilt per woning. Als er een strenge inkomenseis is, staat dit vermeld in de tekst bij de woning.
Wel is het uiteraard benodigd dat u genoeg verdient om de huur te kunnen betalen. Als dit niet het geval is, zal u niet worden gekozen als nieuwe huurder.
Bij studenten vragen wij om een borgsteller.
Check uw spam folder.
Nog steeds niet gevonden?
Voor sommige wongingen is er een zeer grote belangstelling. Hierdoor kunnen wij niet garanderen dat u altijd een reactie van ons ontvangt.
Wij hanteren ene opzegtermijn van 1 maand.
U dient drie maal de netto maandhuur te ontvangen.
Omdat wij een makelaar zijn in de particuliere sector, zonder wachtlijsten, is urgentie niet van toepassing.
Wij zijn altijd bezig om onze dienstverlening te verbeteren.
Typ hieronder uw vraag en wij voegen het toe aan onze F.A.Q.!
Neem direct contact met ons op voor het antwoord op uw vraag. Contact