Veelgestelde vragen Ben Housing
Bekijk hier de aan ons veelgestelde vragen.
Account
Klik rechtsboven op de witte user icon. Vervolgens kunt u uw inloggegevens invullen en navigeren naar uw accountpagina.
U heeft zich waarschijnlijk dubbel aangemeld, wij kunnen een aanmelding verwijderen in ons systeem. Stuur ons even een mailtje: info@benhousing.nl en wij lossen het zo snel mogelijk op.
Klik in uw account op Persoonlijke gegevens en klik vervolgens op Account vernieuwen. Komt u helemaal niet meer in uw account? Stuur dan een e-mail naar info@benhousing.nl, dan lossen wij dit zo snel mogelijk op.
Het kan zijn dat je per ongeluk een verkeerd e-mailadres hebt ingevuld. Bel even naar +31 10 204 0661, dan kunnen wij kijken waar het mis is gegaan.
Nee, uw inschrijving is geldig voor 1 jaar.
Nadat u een bezichtiging heeft aangevraagd kunt u uw documenten uploaden voor die specifieke bezichtiging. U gaat rechtsboven in het scherm naar "documenten uploaden" door op het grijze poppetje te klikken. Bij het overzicht van uw geplande bezichtiging kunt u via de knop "Document uploaden" uw stukken uploaden voor deze specifieke bezichtiging.
Verhuur
Alle woningen op onze site met het label nieuw zijn nog beschikbaar.
Na inschrijving op onze website, kunt u in uw account de Agenda vinden met alle bezichtigingen waar nog plekken beschikbaar zijn. Door te klikken op een afspraak kunt u zich aanmelden voor de bezichtiging.
Kunt u de woning niet vinden in de Agenda?
Dan kan het zijn dat de bezichtiging nog niet is ingepland. Stuur een mail naar info@benhousing.nl.
Wij rekenen geen bemiddelingskosten.
Ja, dit is mogelijk. Wij adviseren wel een woning te bezichtigen om eventuele teleurstellingen te voorkomen. In sommige gevallen is dit niet mogelijk en dan sturen wij foto’s en een filmpje. Ben Housing vindt het belangrijk dat de huurder goed geïnformeerd wordt over de woning die aangehuurd wordt.
Als je een woning hebt bezichtigd, kan je in je account de benodigde documenten uploaden onder het kopje Uw ingeplande bezichtigingen. Dit presenteren wij vervolgens aan de verhuurders. De verhuurder is diegene die beslist of de woning wordt toegewezen of niet.
Op onze website wordt per woning aangegeven met de kopjes ‘nieuw’ en ‘verhuurd onder voorbehoud’ wat de status is van de woning. Staat de woning op ‘nieuw’ dan is deze nog beschikbaar of hebben we al een bezichtiging ingepland. Staat de woning op ‘verhuurd onder voorbehoud’ dan is de woning verhuurd.
Ja, studenten maken altijd kans op onze woningen, tenzij anders staat aangegeven in de omschrijving van de desbetreffende woning.
Dit duurt maximaal een week. De verhuurder maakt de keuze, dus hierin zijn wij dan ook afhankelijk. We doen ons uiterste best om het u zo snel mogelijk te laten weten!
Dit verschilt per woning. Als er een strenge inkomenseis is, staat dit vermeld in de tekst bij de woning.
Wel is het uiteraard benodigd dat u genoeg verdient om de huur te kunnen betalen. Als dit niet het geval is, zal u niet worden gekozen als nieuwe huurder.
Bij studenten vragen wij om een borgsteller.
Check uw spam folder.
Nog steeds niet gevonden?
Stuur dan een mail dat je interesse hebt in een woning met het betreffende adres en je gegevens naar info@benhousing.nl.
Ja, dat hebben wij zeker! Klik hier om je aan te melden voor de wekelijkse mailing.
Wij zijn altijd bezig om onze dienstverlening te verbeteren.
Typ hieronder uw vraag en wij voegen het toe aan onze F.A.Q.!
Neem direct contact met ons op voor het antwoord op uw vraag. Contact