Heeft u een storing of is een apparaat stuk?

Technisch meldingsformulier Check eerst de plichten huurders en verhuurders om te bepalen of de storing voor rekening van de huurder of verhuurder is. Twijfelt u of is het voor de verhuurder? Klik op onderstaande knop, vul het formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact op om uw technische melding zo snel mogelijk op te lossen.

Wanneer u een storing in de woning heeft of een apparaat niet meer werkt, moet u snel uitzoeken wie het herstel moet doen: de huurder of de verhuurder. Ik vind het belangrijk om meteen te weten of de huurder of de verhuurder het herstel moet doen. Veel voorkomende problemen zijn bijvoorbeeld: delen van de woning hebben geen stroom, de aardlekschakelaar staat aan maar er komt geen stroom, of de stroom valt uit terwijl de zekering niet springt. Meestal ontstaan deze problemen door overbelasting of door defecte apparatuur.
Controleer daarom altijd eerst de plicht van huurder en verhuurder voordat u een melding indient.

Twijfelt u of de storing onder de verantwoordelijkheid van Benhousing valt, of lijkt de oorzaak buiten uw eigen groepenkast te liggen? Vul dan eenvoudig ons technische meldingsformulier in. Dit formulier zorgt ervoor dat wij alle benodigde informatie ontvangen om uw storing snel en efficiënt op te lossen. Onze technische dienst beoordeelt uw melding en neemt zo spoedig mogelijk contact met u op voor een passende oplossing.

Zo weet u zeker dat uw technische storing snel en professioneel wordt opgelost.

U kunt hier inloggen met uw eigen BLOKS account.

Maak een melding
IMG_6866
Landverhuizersplein 8 (8 of 35)
Landverhuizersplein 8 (13 of 35)
IMG_1683
Landverhuizersplein 8 (26 of 35)
IMG_1399

Uw partner in verhuur, in en rond Rotterdam!